Тренувальні збори в Кіпрі 2016

Тренувальні збори на Кіпрі – січень 2016

Публікую дописану чернетку, якій вже понад рік 🙂 Січень 2016.

Час починати знову тренуватись, після того, як два місяці майже не був на велі! То мало часу, то погода погана… А готуватись до сезону потрібно 🙂 В аеропорт Ларнаки ми вилетіли з Жулян 3 січня, після обіду на тренувальні збори на Кіпрі, які організували Аня Вергелес та Юра Ганусяк. Та бусиком доїхали в пункт призначення – Лімассол. На Кіпрі більша частина групи залишалась всього на десять днів, але навіть за такий невеликий строк були надії непогано розкататись на початку сезону. Проживали ми в прекрасному місті Лімассол, за пару сотень метрів від Середземного моря. Також цікаво, що на Кіпрі лівосторонній рух – відразу трохи незвично, але швидко можна привикнути й отримати такі ж відчуття по поверненню на батьківщину.

Wizzair - літаком на Кіпр

По прильоту в аеропорт Ларнаки, перед паспортним контролем, в туалетах були замічені ось такі кумедні таблички 🙂

Аеропорт Ларнака

Вже ввечері того ж дня, ми поселились та збирали велосипеди! На наступний день погода була не втішною: ще вночі почався дощ та ніяк не розвиднювалось… Ніхто не хотів їхати в таку погоду, мерзнути чи бруднити ровери. Було велике бажання погрітися в будинку, але ж я летів сюди, щоб кататись! Так як ровер уже зібраний, не можна дати цілому дню даремно пропасти! Я та Нікіта беремо байки та їдемо в спокійному темпі до водосховища, про яке нам розказувала Аня. Гори просто манять їхати все вище та вище! Вирішили продовжити шлях вглибину острова.

Перший день - Кіпр 2016

Перед початком підйому, після невеликої перерви, знов почався дощ! Ми не здались та поїхали далі в гори, з надією, що опади вщухнуть! Але… Ми встигли набрати всього ~300 метрів та почалась сильна злива! Ми відразу розвернулись та вирушили вниз, але вже через пів хвилини весь асфальт був покритий водою, яка діставала аж до гальмівної поверхні на ободі! Їхали вниз на швидкості до 20 км/год, а спроби заблокувати будь-яке колесо завершувались лише непомітним вповільненням.

По приїзду до будинку повністю промокли, тут ніякі вітровки не помогли, а велосипедні рами та вилки були покриті чорною гумою з колодок. Зробив один висновок: дискові гальма на шосейному велосипеді мають практичне застосування! Можливо в Києві вони й не сильно допоможуть, але в горах, навіть в суху погоду – на дисках можна безпечніше спуститись та отримати більше задоволення! Тим часом половини моїх гальмівних колодок, як не було! Новий досвід їзди по горах в зливу чудовий, та й день дарма не потрачено – перші 23 км в році проїхав!

IMG_6992На другий день погода стала кращою, але все ж таки не ідеальною…  Вранці був дощ, то ж ми виїхали аж о 14:15. Часу до заходу сонця у нас не багато залишалось, та й знову починало хмаритись. Вирушили в сторону Ларнаки, але пропустили один запланований поворот та попали на іншу стару дорогу, яка йшла то вгору, то вниз. Було досить цікаво! Проїхавши десь 20 кілометрів – почало моросити, та вже часу до темноти залишилось мало. Ми зібрались та вирушили на базу. Дощ пішов сильніший, але з першим днем його не зрівняти. Я вже не став вдягати вітровку – я їхав в міні-групі з трьох людей в темпі під 40 км/год, тож не хотілось відставати та витрачати час на перевдягання. 🙂 Біля самого міста дощ перестав крапати та хмари трохи розвіялись! По приїзду захотілось ще трошки проїхатись – вирішив розвідати узбережжя та подивитися на захід сонця над морем!

6 січня погода була чудова, аж занадто жарко! Місцями було до +23 градусів, та ще й сонце сильно пекло! Вранці ми виїхали недалеко в гори:

Тоді було ще тяжко – початок сезону, ще не розкатався. Підйоми було важко їхати в звичному темпі…

На наступний день нам сильно не пощастило – стався завал, у Діми Костюкова сильно погнулось чудове колесо, а Юра Ганусяк забив ногу, та був вимушений деякий час не сідати на велосипед… 🙁 Уцілівші відправили Юру та Діму з велосипедами назад на таксі, й вирушили далі по маршруту. Згідно з прогнозом погоди на нас знову чекав дощ, а спускатись з гір в дощ задоволення мало… Ми трошки скоротили маршрут, зважаючи на це, та втекли від сильного дощу, лишень трохи намокли! Набрали більше ніж 1,500 метрів, роздивились красу Кіпру та проїхали 65 кілометрів.

Наступного дня відчувалась втома в ногах, перерва в тренуваннях дає про себе знати при збільшенні навантаження. 🙂 Була легка годинна поїздка по набережній, що б розігнати кров в м’язах. Починали планувати найграндіознішу поїздку за всі збори – на найвищу гору Кіпру, Олімп (1952 м.)!

10 січня я поїхав розвідати нову дорогу, в гори, де зміг випадково зайняти 4 місце в рейтингу на підйомі в Strava! Розкатався! 🙂 В цей-же день скупався в свіжій середземноморській воді.

На зборах вирішили їхати на Олімп через день(12). В той день погода мала бути непоганою! 11 січня дув холодний вітер та дощило – день абсолютного відпочинку. Ми сиділи в будиночках, дехто лагодив велосипеди перед великим виїздом та звичайно багато їли!

Олімп!

Виїзд назначено на 9 ранку, температура “за бортом” +21! Нам потрібно подолати 120 кілометрів та набрати 2500 метрів висоти! З собою треба брати додатковий одяг, адже на висоті стає набагато холодніше та вологіше, а з 1700 метрів навіть лежить сніг! Особливо варто подумати про спуск та холодний вітер. Починаємо їхати в спокійному темпі, бережемо всі сили для стрімких підйомів.

По дорозі поповнюємо запаси води та починаємо набирати потужність разом з висотою! Розділяємось по силах на міні-групи, не всі витримують темп лідерів. Біля вершини було +6, все в хмарах! Ми зігріваємось в кафе, п’ємо чай та трошки їмо, зголодніли! Утеплюємось всіма доступними засобами та рушаємо на спуск!

Враження від поїздки – неймовірні, ногам також сподобалось 😃

Останній день…

Відновлення, відпочинок? Ні! 107 кілометрів! Частина групи, включаючи мене поїхали в сторону Пафосу. Свій велосипед віддав Дімі для FTP тесту, а мені на день дістався його карбоновий Giant з Dura-Ace Di2 та трошки занизьким підсиділом, який не можна було вже підняти. 🙂 Після алюмінієвого шосера на механіці враження приємні! 🙂

От і все 🙂 Час летіти додому! Тим часом підписуйтесь на сторінку CyprusCamp в Facebook, я однозначно рекомендую!

Також не забувайте про якісне спортивне харчування для змагань та тренувань, мій вибір – Nutrixxion! Якщо є якісь питання – звертайтесь, допоможу та проконсультую! 😀