Мій вело-гараж

Дані застарілі! Скоро оновлю! 🙂

Мої велосипеди

Займатись велоспортом я почав на початку 2014 року, після того як кожен рік проїжджав від 50 до 200км  🙂 Чому? – Осінню 2013 року мені захотілось шосейний велосипед, після того, як почув, що їхати 30км/год на шосері – легко, а також після першої, найдовшої на той час поїздки на МТБ – 50км захотілось більше! На той час в мене був гірський велосипед, на якому я проїздив десь 200км за літо – тобто майже нічого! Середня швидкість за літо була в районі 12-15 км/год, а дистанції варіювались від 5 до 15км по твердому грунту. Зараз аж смішно читати про свої рекорди:-)

Від першого до теперішніх –

Тоді мені було менше 5 років, отже модель я не пам’ятаю, єдине, що можу описати – він був синім та позаду були допоміжні колеса 🙂

Після того був уже побільший червоний велосипед з гріпшіфтами Shimano, а коли я виріс і з нього то мені купили алюмінієвий велосипед Kona Dirt Jumper, з трансмімією Altus/Acera, наскільки я пам’ятаю, та 26 колесами. Цікаво, що на ньому йшли ДХ покришки Maxxis High Roller 2.35 🙂

Kona Dirt Jumper

 

Тепер про велосипеди, на яких я зараз їзджу

 

MTB

В 2013 році мені купили велосипед Cannondale Trail SL1 26″, на якому я досі їзджу, але дещо я на ньому поміняв.

На ньому зараз стоїть безкамерний вілсет Stan’s NoTubes ZTR Crest, а також контактні педалі Shimano PD-M780 (XT), все інше, не враховуючи дрібниць та витратних матеріалів, я не міняв.

 

 

Мій шосейник

На початку 2014 року я не розбирався у велосипедах, так, як зараз, та вибрав не найкращий варіант – Cannondale Synapse 6 Tiagra. Багато чого на ньому довелося поміняти, від стоку на ньому залишились лише рама, вилка, руль та підсиділ, який я теж скоро поміняю на карбоний. Обвіс був Tiagra, колеса геть ніякі, та ще й тріпл. Через пару місяців катання поламалась ліва манетка, з 3 зразу перескакувала на 1, ніхто не зміг зремонтувати. Було прийнято рішення купить нову манетку, в кінцевому результаті було куплено: манетки, задній та передній перемикачі. Також після того, як почали лопати спиці, та надоїло рівняти вісмірки після кожної поїздки – поміняв дешеві китайські колеса на нормальні Fulcrum Racing Quattro, з ними взагалі немає проблем! Колеса аеродинамічні, не важкі, та дуже міцні! Користуюсь резиною Schwalbe Durano Plus 700×25 – жодного проколу за тисячі кілометрів, один мінус – вага, майже 400г 🙂 На Ebay купив систему FSA Energy triple, зі знижкою понад 60%, а неї поставив вимірювач потужності Stages – нарікань немає. 🙂

 

Міський фікс

Як можна втрачати такий шанс: кожен день проїзжати по 20км не затрачаючи на це часу, а навіть економлячи його! З лютого 2015 почав їздити в школу на ньому, бо шосера стало жалко по дощу бруднить. На топталках проїхав всього пару раз в режимі сінглу, потім поставив дешеві контактні педалі Exustar та перестаиви колесо на фікс.

11313691_838158706259302_1925802272_n

 

Гаджети та аксесуари

 

Велокомп’ютер

Почнем з велокомп’ютера, центра всих замірів, та прилада, з яким набагато краще тренуватись 🙂 До вересня 2015 року я користувався програмами Wahoo Fitness та Cyclemeter, яку я рекомендую на випадок відсутності справжнього велокомп’ютера. Данні виводив на руль за допомогою Bluetooth-вело-екрану Wahoo RFLKT+. З недавна я користуюсь Garmin Edge 1000. Для нього першим випробовуванням була поїздка в Пилипець, у вересні 2015 року. Він витримав все: і дощ, і бруд, і холод, і жару. Він себе добре зарекомендував тим, що зручно їхати по треку, або просто орієнтуватись по карті. Фішка останнього оновлення для навігаторів Edge 520,810, та 1000 – тісна інтеграція з Strava! Саме те, що мені потрібно! В реальному часі можна змагатись на всіх сегментах, які по дорозі, а коли приїжджаєш додому він автоматично завантажує трек в Страву, якщо немає вай-фаю, то через Bluetooth і телефон! No ride in Strava = no ride! У Bundle версії ідуть в комплекті ANT+ датчики каденсу, швидкості та пульсу. Варто замітити, що без підзарядки більше 10 годин він не живе, тобто туристам доведеться підзаряждати його в дорозі. Для звичайних тренувань цього заряду достатньо.

 

Edge 1000Edge 1000 - map

 

Велотренажер

Ще в 2014 році я купив з америки Wahoo KICKR, на якому я тренуюсь взимку та роблю FTP тести. Тренажер бездоганний, дуже зручний у використанні, один з найфунціональніших тренажерів на данний момент, та не дуже гучний. Його можна підключати через ANT+ до велокомп’ютерів, щоб бачити потужність та швидкісь. Якщо підключити його до комп’ютера через ANT+ або Bluetooth Smart (4.0) можна задавати всі параметри супротиву, наприклад градієнт, супротив у відсотках, можна навіть виставити так, що він буде підтримувати однакову потужність автоматично, збільшуючи, чи зменшуючи супротив. З ним використовую програму Trainerroad, в якій є багато різних програм та тестів.

Wahoo-KICKR-Power-Trainer-Trainingsrolle-schwarz-u-05ec658af9aa105ea064761c8100c475KICKR

 

 

Вимірювач потужності (Powermeter)

Якщо не враховувати вимірювач у тренажері, то в мене є один на шоссейному велосипеді. Я вибрав вимірювач потужності Stages, через те, що на той момент він був найдешевшим з популярних пауермітерів та легкий у використанні. Також основну роль зіграла суміснісь з моїм велосипедом, просто поміняти свій лівий шатун – і це все! Також важить сам пристрій всього 20г, та взагалі не займає зайвого місця. Єдиний мінус – він вимірює потужність тільки лівої ноги та множить на 2, тим в кого велика різниця в потужності між ногами він не дуже підійде. Я ним задоволений, враховуючи те, що його можна підключити через Bluetooth 4.0 до телефону, та через ANT+ до всього іншого.

10732046_699501230145811_1911317914_n1379345416 103844-4